پیام تبریک مدیر مرکز جامع علمی کاربردی شرکت معادن زغالسنگ البرزشرقی به مناسبت روز دانشجو

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی، به مناسبت روز دانشجو پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت، دکتر الهه حسنی، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز 16 آذر 1332 این روز مقدس و جایگاه وارسته دانایی را به محضر کلیه ی دانشجویان گرامی تبریک گفت.

وی تصریح کرد: امیدوارم شما عزیزان با تکیه بر توانمندی‌ها، استعدادهای خود و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه همراه با اساتید، مدیران و کارکنان، در محیطی پر نشاط، به فعالیت‌های علمی پرداخته و حضور حقیقی و تاثیرگذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانید.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی البرز شرقی ابراز داشت: دانشجویان می توانند با درک و شناختی دقیق از این جایگاه خطیر و همت شایسته و والای خود زمینه ساز توسعه،پیشرفت و آبادانی کشورمان باشند.

حسنی یادآورشد: مرکز آموزش علمی کاربردی البرز شرقی با اتکاء برخداوند متعال و رعایت دقیق کلیه مقررات و ضوابط آموزشی در مجاورت حوزه صنعت در ارتقاء‌ سطح آموزشی و مهارتی، توانمندسازی نیروی کار در رشته‌های کاربردی، اشتغال توام با آموزش و مهارت، با افزایش جذب دانشجوی جدیدالورود ترم جاری(به تعداد  100نفر) در رشته های مختلف کاردانی و کارشناسی با تلاش کلیه اساتید ارجمند، کارکنان پر تلاش و متعهد مرکز آموزش فعالیت می نماید .

وی، ضمن قدردانی از مساعدت مدیر عامل و معاونین شرکت در تحقق این امر مهم  بیان داشت: انتظار می رود مانند گذشته بستر مناسبی برای ارائه‌ی خدمات آموزشی و پژوهشی فراهم گردد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی البرز شرقی، در پایان به حدیث «علم بدون عمل، وبال و مزاحمت، و عمل بدون علم نیز گمراهی و انحراف است.»  از امیرالمومنین علی علیه السلام اشاره کرد و افزود: در مکتب اسلام، همان قدر که عمل کردن به علم اهمیت دارد، عمل بدون علم نیز نکوهش شده است و علمِ معرفت آور به عمل فرد ارزش می دهد.

Go to Top