ثبت مرکز آموزش کارآموزی بین کارگاهی شرکت زغالسنگ البرز شرقی

ثبت مرکز آموزش کارآموزی بین کارگاهی شرکت زغالسنگ البرز شرقی

مرکز آموزش جوار بین کارگاهی شرکت زغالسنگ البرز شرقی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز جامع علمی کاربردی البرز شرقی، ظهر چهارشنبه‌ ۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات این مجموعه، مرکز آموزش کارآموزی بین کارگاهی شرکت زغالسنگ البرز شرقی ثبت گردید.
سید حسین شاهچراغ در این نشست با اشاره به اینکه امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی تعداد مشاغل نوظهور چند برابر شده است ابراز داشت: در همین راستا نیاز به نیروهای متخصص در حوزه های مهارتی جدید بسیار بیشتر از گذشته به چشم می خورد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان تصریح کرد: در مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی، آموزش مورد نیاز واحدهای صنعتی، تولیدی یا خدماتی به صورت باز آموزی و تکمیل مهارت کارگران شاغل در واحد یا واحدهای تولیدی، آموزش کارگران تازه استخدام شده، آموزش تخصص‌های جدید بر حسب نیاز صنایع و آموزش افراد تغییر شغل یافته ارائه می‌شود.

شاهچراغ گفت: با توجه به مشوق‌هایی که برای تاسیس این نوع مراکز برای واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و… در نظر گرفته شده است، از مدیران این واحدها می‌خواهیم برای تاسیس این نوع مراکز جهت توانمندسازی نیروهای کار شاغل، به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مراجعه و جهت دریافت دستورالعمل نحوه راه‌اندازی آن، اقدام کنند.
شایان ذکر است: این نشست با حضور مدیرعامل شرکت زغالسنگ البرزشرقی، معاونین، رئیس مرکز جامع علمی کاربردی البرزشرقی، پرسنل این مرکز، تعدادی از مدیران شرکت، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان و هیات همراه برگزار گردید.

ثبت ديدگاه

Go to Top